sobota, 24 stycznia 2015

The Sims 4 :(

Jestem załamana...
Pobierałam sb TS4 przez tyle czasu... marzyłam żeby zagrać chociaż chwilę... a tu co???
Nie dość że skończył mi się internet to nie mogę nawet zagrać.
Piszą że wykorzystałam Okres testowy czyli 48 h ... Porażka...

I znowu to samo rozczarowanie przez Origin...Koszmar
Załamka...


piątek, 23 stycznia 2015

Moje Ferie 2015!

 Hejcia !

Dzisiejszym tematem posta są ferie... czyli, Co robię każdego dnia, Jakie książki czytam, Jakie filmy oglądam itd.

Ok to :
1.Co robię każdego dnia?
Szczerze to nic ciekawego, codziennie wstaję po 8.00 albo 9.00.
Robię sb śniadanie, czekam aż obudzi się moja siostra i zaczynam odkurzać.
Później wraca mój tata i idę do koleżanki. Siedzę u niej cały dzień i tak naprawdę to nic nie robimy.
Na 18.00 muszę być w domu, tylko się rozbiorę i do laptopa.
W ten weekend będę grała w simsy, bo na originie mam 48h na darmową grę. Ale jestem podjarana ^^

2.Jakie książki czytam?
Na razie nie czytam nic, bo mi się po prostu nie chce, ale muszę czytać lekturę
Molier "Skąpiec"  czytał ktoś?

3.Jakie filmy oglądam?
Ogólnie to filmy oglądam w nocy...
Najbardziej lubię oglądać dramę koreańską "You're beautiful"
Cały czas ryczę albo się śmieję. Na ogół to jestem bardzo wrażliwą osobą i przy wielu filmach płaczę xD.
Tu macie scenę z tej Dramy
Okej to chyba wszystko :) 
Miłego Weekendu ^.^

środa, 21 stycznia 2015

YouTube itd.

Hej, Siemanko to tylko Ja.

Sorka, że nie wchodziłam na bloga, ale nie miałam o czym pisać.
Prawdopodobnie dzisiaj lub jutro dodam filmik na YT.
 Mam nadzieję że sie spodoba.

:)

                                                       Miłego dnia :*